tirsdag 13. juli 2010

Campingvogn-gitaren og 7 strengs Schecter

Idag dro Philip og jeg til en gate full av gitarbutikker. Her var det
mye billig om mye merkelig. Jeg har sett mange merkelige gitarer i
mitt liv, men en campingvogn-gitar hadde jeg aldri sett før. vi så på
Martin, Fender, men også noen ukjente kinesiske merker. Gitarbagger
kostet 30 kr så noe var billigere her nede. Philip var på jakt etter
en 24 bands 7 strengs gitar uten vibarm. Mao et meget spesielt og sært
behov. Plutselig kom vi til en butikk hvor det sto en Schecter etter
Philips behov. Vi regnet med den var dyr, men for 1500 kr fikk vi
denne siden den var brukt. Så dermed ble det brukt gitar kjøp i Kina.
På hotellrommet ble det litt spilling og nå blir neste prosjekt å få
den med på flyet hjem....

4 kommentarer:

  1. Som tidligere nevt, artig og folge dere.
    Vi koser oss pa var mate her pa Costan.

    Tror nok ikke vi slar dere i shopping, men vi gjor vart beste.

    vi folger dere i spenning.

    Vi reiser pa ekspedisjon til Del Rey imorgen.

    Men Erik, var litt forsiktig med alle dine medisinke eksperimenter.
    Hores litt skummelt ut.

    Vi venter i spenning pa fortsettelsen.

    Fortsatt oss pa Costan

    SvarSlett
  2. Hei!

    Reiser i morra. Hvordan er været der borte? Trengs det solkrem eller genser?

    Roger

    SvarSlett
  3. Det er varmt Roger, trenger bare shorts, men været er dårlig, det er overskyet og kan regne. Det vi kaller yr er vel det nærmeste. Sikten er dårlig. Lykke til på reisen...

    Erik

    SvarSlett
  4. Glenn/Arnulf
    Joda jeg tror nok denne ferien vår er annerledes. Folkemengder får liksom en ny dimensjon, men det glir greit og vi tilpasser oss. Overraskende moderne her nede.

    Som jeg nevnte været er ikke topp selv om det stort sett er opphold. Det blir ingen fjelltur på oss om ikke været bedrer seg. Siste dagene i Shanghai blir nok bra. Men brun blir man nok ikke i disse byene....

    Erik

    SvarSlett