onsdag 14. juli 2010

Perlemarkedet

Det er ikke bare perler de selger her. Her kan du få en 64 Gb USB
penn, eller 400 Gb om du vil. Og dama som selger demostrerer at den
virker på sin PC. "You see, it works perfect" sier hun og ser ned. "Du
ser ned", sier jeg. "Det betyr at du ikke snakker sant" sier jeg mens
jeg ler av henne. Smilet er aldri langt borte hos kineserne. Vi kjøpte
en minnepenn, og ja det st0 62.8 Gb ledig på min PC, problemet var
bare at den ikke virket helt etter planen.... Ikke akkurat
overraskende.

Ipod nano til 85 kr spilte MP3 og viste video, men også her var det
litt trøbbel.

Men brillene jeg kjøpte virket veldig bra. For 300 kr fikk jeg
progresseive briller. Synstesten virket proff og gutten som testet meg
virket veldig dyktig. Og på 40 min var brillene ferdige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar